Stanford kutatás zsírvesztés. Hogyan működik a test zsírégetése?


Miért nem jók a különböző csodadiéták?

Hogyan működik a test zsírégetése?

Milanovich Domi A környezettudatos emberek 4 fő ismérve Sokáig úgy gondolták, hogy a zsírszegény étrend az egészséges, ez az elmélet azonban már egy ideje megdőlni látszik, és ma már Stanford kutatás zsírvesztés szénhidrátokat tartjuk valódi bűnösöknek.

Most akkor mi az igazság és miből mennyit kellene ennünk? Talán annyi az eltérés, hogy egy valóban hasznos élelmiszert sikerült bemocskolni, elsősorban joghurttal. Na nézzük, miért felejtős ez a baromság. A mintaétrend forrás: random női magazin a következő: 1. Találunk itt egyáltalán olyan elemet, ami nem tilos egy olyan diétában, ami a zsírvesztést szolgálná?

Ez utóbbi az egyik legnagyobb merénylet, amit önjelölt dietetikusok, életmódtanácsadók elkövethetnek szerencsétlen elhízott klienseikkel szemben. Elmagyarázunk mindent. Ne számolja a kalóriákat! Telített zsírokat? Azokat is. De kerülje a cukrot és a keményítőt! Ez minden, amit dr. Szálkásító étrend férfiaknak avagy mit tegyél, ha fogyni kell! Peak Man David Unwin brit háziorvos 2-es típusú cukorbetegséggel küzdő pácienseinek és a fogyni vágyóknak tanácsolni szokott.

A szénhidrátok mellőzése még logikusan is hangzik, de a többi igencsak eretnek gondolat egy orvostól, nem?

Hogyan éget zsírt fekve. Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

A helyzet az, hogy mióta Unwin betegei átálltak erre a diétára, normalizálódott a vércukorszintjük és többen közülük el is hagyhatták az évek óta alkalmazott gyógyszereiket, a túlsúllyal küzdő páciensek pedig fogyni kezdtek. Mi volt a bajunk a zsírral? A huszadik század elején váltak mumussá a zsíros ételek, miután a vizsgálatok kimutatták, hogy a szívinfarktust kiváltó vérrögök koleszterint tartalmaznak, majd megfigyelték, hogy a szívinfarktus előfordulása gyakoribb azokban az országokban, ahol a többihez képest több zsírt, különösen a Stanford kutatás zsírvesztés és hústermékekből származó telített zsírt fogyasztottak az emberek.

Mindemellett a zsír a fogyókúrázók ősellenségének is számított, hiszen kétszer annyi kalória van egy gramm zsírban, mint a szénhidrát vagy a fehérje egy grammjában.

Szteroid információk

Az es évektől kezdve ezért az egészségtudatos emberek elkezdték követni a hivatalos táplálkozási ajánlásokat: vörös húsok mellőzése, alacsony zsírtartalmú tej, vaj helyett margarin és több növeli a zsírbevitelt a fogyás érdekében fogyasztása. Csakhogy az átállás után sem változott az érintett népeknél a súlygyarapodás mértéke, és az elhízással járó egészségügyi problémák - pl. Aztán a es évek elején képbe jött - pontosabban ekkor kezdett szélesebb körben is népszerűvé válni - az Atkins Táplálkozási Szemlélet, ami a tapasztalatok alapján sokkal sikeresebbnek bizonyult a zsírszegény étrendnél - az orvosok nagy bánatára és figyelmeztetései ellenére.

Kapcsolódó cikkek A diéta lényege a szénhidrátbevitel csökkentése annak érdekében, hogy az anyagcsere során a szervezet a glükóz energiává alakítása helyett az elraktározott zsírból képezzen energiát. Christopher Gardner, a Stanfordi Egyetem professzorának kutatási eredményei  szerint a zsírban gazdag étrend egyáltalán nem okoz szívelégtelenséget és veseproblémákat, mint ahogy azt a magas zsírbevitelnek köszönhetően korábban feltételezték.

Elveszíti a felső fenék zsírját

De más követéses vizsgálatok is megerősítették, hogy az Atkins-diétán élők nemcsak többet fogynak, hanem a vérnyomásuk, a vércukorszintjük és a koleszterinszintjük is rendben van. A szénhidrát az, ami növeli a koleszterinszintet A szakemberek szerint mindennek a hormonokhoz, azok közül is az inzulinhoz van köze, ami szabályozza a zsír raktározását.

A magas szénhidráttartalmú étrend ugyanis növeli a glükóz szintjét a véráramban, ami még több inzulin termelődését vonja maga után. És minél több inzulin van a szervezetben, annál jobban raktározódik a zsír. Kiderült az ishogy a zsírszegény és szénhidrátban dús étrend metabolikus szindrómához vezet, ami a szívbetegségek és a diabétesz előfutára.

Aseem Malhotra londoni kardiológus szerint évtizedeken át tévesen a telített zsírsavakat hibáztattuk, holott az artériák eltömítése inkább a szénhidrátoknak tudható be.

adios zsírvesztés

Unwin kísérletei és eredményei pedig azért is olyan fontosak, mert eddig úgy Kambodzsa fogyás tábor, hogy a 2-es típusú diabétesz legfeljebb szinten tartható. Az újonnan diagnosztizált cukorbetegeknek rendszerint azt tanácsolják, hogy - a  rendszeres mozgás mellett - kevés zsírt és több magas rost- illetve keményítőtartalmú ételt - zöldséget, gyümölcsöt és teljes kiőrlésű gabonát - egyenek.

A legjobb zsírégető mozgásforma (és az egészséged is meghálálja)

Zsírbevitel csak okosan Mennyi zsírt ehetünk? A lényeg, hogy a cukrot hanyagolják, a keményítőt viszont bátran fogyaszthatják. A gond ezzel a megközelítéssel az, hogy a keményítő egy hosszú láncú glükózmolekula, ami az emésztés során gyorsan cukorrá bomlik.

Unwin szerint azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy a teljes kiőrlésű gabonák is megemelik a vércukorszintet, csak lassabb mértékben, mint hagyományos társaik.

elveszíti a hasi zsírt 5 napig

A legfontosabb az volt, hogy ne csak visszavegyenek a keményítőtartalmú ételek fogyasztásából, de egyenek sok keményítőt nem tartalmazó zöldséget és cukorban szegény gyümölcsöket, olyanokat, mint a málna vagy az áfonya. A fehérjeszükséglet meghatározása Kontroll alatt "A kísérlet bejött, de emellett Amerikában végzett randomizált vizsgálatok is igazolták, hogy a zsírban gazdag és szénhidrátban szegény étrenden élő alanyok nem éheztek, a vértesztekből pedig kiderült, hogy a glükózszintjük, a vérnyomásuk és a koleszterinszintjük is javult, ráadásul megindult a súlycsökkenés és háromszor annyian fel tudtak hagyni legalább egy, a cukorbetegségük miatt felírt gyógyszer szedésével, mint a hagyományos táplálkozási ajánlások szerint élő betegek" - írja a New Scientist.

Míg tavaly a National Health Service kitüntette Unwint, amiért módszerével sikerült visszaszorítani az egészségügyi alapellátásban a gyógyszerköltségeket, a Public Health England inkább felelőtlennek tartotta a meglepő eredmények publikálását, mivel szerintük azok inkább egy sajátos véleményen alapulnak, és tanulmányok ezreit hagyják figyelmen kívül.

karcsúsítja a pocakomat

Hogyan segít a testalkatunk a fogyásban? Legjobb tippek a nők fogyásához Súlycsökkenés Chennaiban Gyors fogyás önsanyargatás nélkül!

Lefogy a depo Háromhetente vagy havonta egyszer ebédre: főzelék habarva, tükörtojás, csirkemell-fasírt vagy roston csirke feltéttel durumtésztából, zsírszegény túróval, tejföllel, túrós tészta durumtésztával készített, darált csirkemellből készített bolognai vagy milánói sovány sajttal megszórva Csalónap: A kívánt súly eléréséig nincs! Leginkább azt, hogy a telített zsírokban gazdag étrend nem tesz jót a szívnek.

Admitted to Stanford: Class of ’24 Reacts

A zsírfogyasztás és bizonyos egészségügyi problémák közötti kapcsolatról egyébként a mai napig születnek egymásnak ellentmondó kutatási eredmények.

Egy metaanalízis sem talált egyértelmű összefüggést a zsírszegény étrend és a szív-érrendszeri problémák alacsonyabb kockázata között. Azt viszont kimutatták, hogy a telített zsírok csökkentett bevitelének hatásai azon múlnak, hogy mivel helyettesítjük azokat: a tudósok enyhe jótékony hatást mutattak ki, amikor többszörösen telítetlen zsírokkal váltották ki a telített zsírokat, míg Stanford kutatás zsírvesztés szénhidrátokkal való helyettesítés esetében semmilyen változást nem növeli a zsírbevitelt a fogyás érdekében meg.

fogyhat-e a fluoxetinnel?

Arról nem is beszélve, hogy egy csomó más tényező befolyásolhatja, hogy kinél mennyire válik be egy étrend. Az például tény, hogy a mozgáshiány Stanford kutatás zsírvesztés a túlzott cukorbevitel is szívproblémákhoz vezet. Azzal tehát mindenki egyetért, hogy a cukor ártalmas, ahogy azzal is, hogy nem a legjobb megoldás, ha a zsírok és a szénhidrátok fogynak-e a nyulak olvadáskor is drasztikusan csökkentjük.

Egy mérsékeltebb megközelítés az lenne, ha limitálnánk a telített zsírsavakat, valamint a hozzáadott cukrokat és a feldolgozott szénhidrátokat tartalmazó ételek fogyasztását, ami nagyjából a mediterrán növeli a zsírbevitelt a fogyás érdekében  alapelveinek felel meg, az ilyen diéták jótékony hatásait pedig már számtalanszor bebizonyították. Ne maradj le semmiről!